- 1 dzień
- Stacjonarne
- Średni
- Grupy do 12 osób
Celem warsztatu uświadomienie wagi skutecznej pracy z trudnym i niewygodnym klientem oraz z problematycznymi zastrzeżeniami. Udział w warsztacie pozwala uświadomić uczestnikom znaczenie rozpoznawania emocji własnych i klienta w kontaktach handlowych. Efektem powinno być podniesienie jakości relacji i współpracy z klientami.
Szkolenie obejmuje praktyczne symulacje sytuacji konfliktów biznesowych.
Liczba godzin szkolenia: 8-9 godz.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Cena netto: 980,00zł netto/os.
Warsztat skierowany jest do:
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min.6 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej w jednej organizacji – wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu dla uczestników, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia 2 przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie głównej.
Informacje można uzyskać również pod numerem telefonu: 533 300 225.
Od ponad 16 lat aktywnie uczestniczy w projektach rozwojowych i doradczych dla firm o różnorodnych strukturach organizacyjnych oraz różnej wielkości.