- 1 dzień
- Stacjonarne
- Podstawowy
- Grupy do 12 osób
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w podstawową wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego i profesjonalnego radzenia sobie w sytuacjach kontaktu z tzw. trudnym klientem. Szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości uczestników na temat przyczyn trudnych zachowań klientów oraz rozwój kompetencji komunikacyjnych, umożliwiających budowanie pozytywnych relacji, rozładowywanie napięć i rozwiązywanie konfliktów.
Liczba godzin szkolenia: 8 godz.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Cena netto: 750,00 zł netto/os.
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min.6 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej w jednej organizacji – wymagana deklaracja udziału min. 8 osób.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut).
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie głównej.
Informacje można uzyskać również pod numerem telefonu: 533 180 588
Od ponad 16 lat aktywnie uczestniczy w projektach rozwojowych i doradczych dla firm o różnorodnych strukturach organizacyjnych oraz różnej wielkości.