Podstawy pracy z trudnym klientem

O inwestycji rozwojowej

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w podstawową wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego i profesjonalnego radzenia sobie w sytuacjach kontaktu z tzw. trudnym klientem. Szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości uczestników na temat przyczyn trudnych zachowań klientów oraz rozwój kompetencji komunikacyjnych, umożliwiających budowanie pozytywnych relacji, rozładowywanie napięć i rozwiązywanie konfliktów.

Liczba godzin szkolenia: 8 godz.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień

Cena netto: 750,00 zł netto/os.

Dla kogo?

  • Przedstawicieli handlowi;
  • Sprzedawcy;
  • Kupcy; 
  • Menedżerowie zespołów sprzedażowych;
  • Przedsiębiorcy;
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
  • Osoby pracujące z klientem

Program ramowy

  • Kim jest „trudny klient”? Typologie zachowań
  • Różnice między trudnym klientem a trudną sytuacją
  • Klasyfikacja typów trudnych klientów (np. agresywny, roszczeniowy, niezdecydowany, emocjonalny)
  • Źródła napięcia – z czego wynikają trudne zachowania klientów?
  • Praktyczne techniki komunikacyjne i interwencje w sytuacjach trudnych
  • Skuteczna komunikacja z trudnym klientem
  • Język neutralny i deeskalacja napięcia
  • Reagowanie w sytuacjach konfliktowych – scenki i case studies
  • Podsumowanie

Najbliższe terminy szkolenia

Dodatkowe informacje

Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min.6 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej w jednej organizacji – wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. 
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut).

Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie głównej.

Informacje można uzyskać również pod numerem telefonu: 533 180 588 

Trener prowadzący

zdjęcie trenera Maciej Rzepkowski

Maciej Rzepkowski

Od ponad 16 lat aktywnie uczestniczy w projektach rozwojowych i doradczych dla firm o różnorodnych strukturach organizacyjnych oraz różnej wielkości.

  • Certyfikowany Coach ICI
  • Certyfikowany trener biznesu
  • Certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej
  • Aktywny działacz Zespołu Pieśni i Tańca Dobroń
  • ISO 9001:2015
    No. 488235
    Logo_for_client_ISO 9001_600