- Krótkie
- Stacjonarne
- Podstawowy
- Grupy do 12 osób
Celem szkolenia „Influencer marketing w e-commerce” jest wyposażenie uczestników – głównie właścicieli sklepów internetowych, marketerów oraz specjalistów ds. e-commerce – w praktyczne umiejętności i wiedzę niezbędną do skutecznego wykorzystywania influencerów w celu zwiększenia sprzedaży, budowania marki i pozyskiwania nowych klientów.
Liczba godzin szkolenia: 9 godz.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Cena netto: 950,00 zł netto/os.
Szkolenie dedykowane jest dla:
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min.6 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej w jednej organizacji – wymagana deklaracja udziału min. 8 osób.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut).
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie głównej.
Informacje można uzyskać również pod numerem telefonu: 533 180 588
Specjalistka w obszarze social media marketingu, video contentu i influencer marketingu w e-commerce. Od kilku lat rozwija marki w internecie – zarówno jako strateg, jak i twórczyni. Na co dzień prowadzi własną agencję kreatywną, wspierając firmy w budowaniu silnej obecności online. Z wykształcenia dziennikarka i specjalistka ds. komunikacji wizualnej, aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania biznesem i IT. Łączy kreatywność z myśleniem strategicznym i znajomością mechanizmów rządzących współczesnym e-commerce. Przez cztery lata współtworzyła jeden z największych miejskich kanałów na TikToku, dziś koncentruje się na rozwoju własnej marki osobistej oraz projektach dla klientów.