Influencer marketing w e-commerce

O inwestycji rozwojowej

Celem szkolenia „Influencer marketing w e-commerce” jest wyposażenie uczestników – głównie właścicieli sklepów internetowych, marketerów oraz specjalistów ds. e-commerce – w praktyczne umiejętności i wiedzę niezbędną do skutecznego wykorzystywania influencerów w celu zwiększenia sprzedaży, budowania marki i pozyskiwania nowych klientów.

Liczba godzin szkolenia: 9 godz.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień

Cena netto: 950,00 zł netto/os.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla:

  • Właściciele i managerowie e-commerce;
  • Specjaliści ds. marketingu i social meda;
  • Startupy i początkujący przedsiębiorcy;
  • Studenci

Program ramowy

  • Rodzaje influencerów i ich rola w sprzedaży online
  • Jak przygotować ofertę współpracy – media kit, cennik, propozycje działań
  • Modele rozliczeń barter, CPC, CPA, stałe współprace
  • Tworzenie wartościowych kampanii
  • Jak negocjować stawki i budować długofalowe relacje z markami
  • Jak unikać scamów i nieuczciwych współprac
  • Współpraca z agencjami vs. działania na własną rękę.

Najbliższe terminy szkolenia

Dodatkowe informacje

Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min.6 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej w jednej organizacji – wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. 
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut).

Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie głównej.

Informacje można uzyskać również pod numerem telefonu: 533 180 588 

Trener prowadzący

Antonina Piotrowska

Specjalistka w obszarze social media marketingu, video contentu i influencer marketingu w e-commerce. Od kilku lat rozwija marki w internecie – zarówno jako strateg, jak i twórczyni. Na co dzień prowadzi własną agencję kreatywną, wspierając firmy w budowaniu silnej obecności online. Z wykształcenia dziennikarka i specjalistka ds. komunikacji wizualnej, aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania biznesem i IT. Łączy kreatywność z myśleniem strategicznym i znajomością mechanizmów rządzących współczesnym e-commerce. Przez cztery lata współtworzyła jeden z największych miejskich kanałów na TikToku, dziś koncentruje się na rozwoju własnej marki osobistej oraz projektach dla klientów.

ISO 9001:2015
No. 488235
Logo_for_client_ISO 9001_600